18:17

Dlaczego powstał ten Blog?

Wielu z was zapyta „Dlaczego stworzyłaś tego Bloga?”. Otóż już od jakiegoś czasu planowałam założyć Bloga, ale nie wiedziałam o czym miałabym pisać. Ostatnio odkryłam w sobie pasje do książek. Mam teraz 17 lat. Kiedy miałam 7 lat i chodziłam do podstawówki nie przepadałam za lekturami. Teraz chodzę do technikum. Byłam w szkolnej bibliotece i na półce stała książka „Klątwa tygrysa” Colleen Houck. Na książce widniał tygrys z błękitnymi oczami. Za każdym razem gdy przeglądałam książki na półkach ten tygrys patrzał się na mnie. W końcu ją wypożyczyłam. O samej książce opowiem innym razem. Ale wracając – czytałam ją i mnie wciągnęła. gdy sprawdzałam pisarkę w internecie dowiedziałam się, że jest kontynuacja tej książki. więc szukałam ich w bibliotece w szkole. Niestety mieli tylko drugą część. I od tamtej chwili przeczytałam jak na razie – żeby wam nie skłamać – 5?6? książek? Jakoś tak. Oczywiście o każdej wam opowiem na tym blogu. Moja lista "Książki do przeczytania" co jakiś czas się powiększa. Puki co to myślę, że to na tyle.

Jeśli macie jakieś pytania proszę o zadawanie ich w komentarzach. Możecie też polecać książki waszym zdaniem godne polecenia i pojawienia się na tym Blogu. Dzięki… i do usłyszenia… Pa Pa ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 kraina książek , Blogger