17:09

Beccka Fitzpatrick - Crescendo

Jest to druga część z serii "Szeptem".
W tej części Patch odzyskuje swoje skrzydła i staje się aniołem stróżem dla Nory.
Niestety tytuł jaki otrzymuje oznacza, że nie może być z Norą w sposób w jaki ona by chciała. Na każdym kroku czyhają na niego archaniołowie - aniołowie wyższej rangi - którzy chcą by Patch wylądował w piekle.
Relacje między Norą a Patchem coraz bardziej się komplikują. Jest to spowodowane tym, że chłopak zaczyna zaprzyjaźniać się z największym wrogiem Nory - Marcie. W ten sposób dziewczyna przestaje ufać swojemu chłopakowi.
A ponad to nad chłopakiem ciążą pogłoski o tym, że jest potencjalnym zabójcom ojca Nory.

Jak potoczą się dalsze losy pary?
I Patch naprawdę zabił jej ojca?
By się się tego dowiedzieć przeczytajcie tą część.


Okładka:







Z okładki:

 Kiedy nie wiesz, komu wierzyć, ufaj tylko sobie.

Patch to wielka miłość Nory. To także jej Anioł Stróż.
On uratował jej życie, ona wyrwała go z otchłani potępionych. Są sobie przeznaczeni.
Jednak Patch wydaje się zamieszany w niewyjaśnioną śmierć ojca Nory. Dziewczynie grozi śmiertelne niebezpieczeństwo…

Tajemnice budzą niepokój, niepewność przeradza się w strach.

„Crescendo” to kontynuacja bestsellerowej powieści Becki Fitzpatrick „Szeptem”. 


 ♥♥♥♥♥

A zbaczając z tematyki książek jestem ciekawa co sądzicie o tym blogu.
Dlatego proszę by każdy kto wszedł na tego bloga zostawił po sobie ślad w postaci komentarza ;D
Pozdrawiam i do następnego posta

2 komentarze:

  1. Wyrażę swoją opinię o blogu, tak jak chciałaś.

    Ogólnie o blogu:
    Po pierwsze: czcionka w poście MUSI zawierać polskie znaki, bo bez tego wpis wygląda nieestetycznie i nieprzyjemnie się czyta. Ten element szczególnie rzuca się w oczy w tytule bloga i opisie (którego tak w ogóle bardzo słabo widać).
    Po drugie: Twój nagłówek jest rozpikselowany, co wygląda najprościej mówiąc brzydko.
    Po trzecie: Nie rozumiem doboru kolorów w szablonie: tło jest wzorzyste, utrzymane w granacie, bieli i błękicie, tytuł bloga zaś jest fioletowy. Nagłówek natomiast ma rażącą turkusową obwódkę, do czego to pasuje? Do nieczytelnego koloru w tytułach i etykietach?
    Po czwarte: Obserwatorzy są bardzo przydatnym gadżetem, bo link bardzo łatwo jest zgubić . Poza tym zwyczajnie byłoby mi szkoda czasu na klikanie w każdy z blogów, który obserwuje żeby sprawdzić czy coś nowego się pojawiło.
    Pozwolę też sobie podrzucić link do strony, gdzie możesz bezpłatnie pobrać funkcjonalną szatę graficzną na bloga: http://wioskaszablonow.blogspot.com/

    Treść:
    Twoich postów nie czyta się przyjemnie. Pierw serwujesz czytelnikowi opis, potem pokazujesz okładkę, a następnie znów wklejasz coś na temat powieści, czasem dorzucisz trzy zdania od siebie, które nie wnoszą kompletnie nic na temat tej książki. Jaki jest cel tej witryny? Chcesz poćwiczyć pisanie streszczeń? Bo swojej opinii nijak nie wyrażasz. Jeśli chcesz mieć bloga z opisami książek – okej twoja wola, ale takich postanowień musisz się trzymać. Ty natomiast czasem chyba przypominasz sobie, że wypadałoby coś powiedzieć, więc skrobiesz trzy nieskładne zdania i publikujesz. Niestety „twoja opinia” jest ogólna, nijak nie uargumentowana, odnosi się wrażenie, że przeczytałaś zaledwie tylna okładkę i napisałaś ogólne stwierdzenia, które mogłabym przypasować do wielu pozycji.
    Poza tym twój styl jest po prostu zły, niejednokrotnie czułam się jakbym czytała wpis drugoklasisty.
    „Cytaty z serii Jutro. pierwsze 5 jest z 1 części - Kiedy zaczęła się wojna.
    kolejne 5 z W pułapce nocy” – co to za twór?
    Polonistki, które spotkałam w swoim życiu zawsze tłukły mi do głowy, że w takich wpisach cyfry zapisuje się słownie. No i ta stylistyka, na którą patrzenie mnie boli. Gdzie podziała się duża litera? Uciekła? Przecinków też na oczy nie widziałaś? Urywasz zdanie w połowie, stawiasz kropkę i kontynuujesz w następnej linijce z małej litery. Dlaczego?

    Jeśli chcesz prowadzić bloga – ustal sobie ogólny plan jego działania. Zapisz sobie co chcesz na nim umieszczać i rób to. Sprawdzaj przed opublikowaniem swoje wpisy, jeśli masz problemy z wyłapaniem błędów przeczytaj swój tekst na głos, to naprawdę pomaga.
    Co mogę powiedzieć na zakończenie? Życzę Ci wytrwałości w prowadzeniu twojego bloga i chęci do pracy nad jej oraz swoim rozwojem.

    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzęiki za szczegłową opinie na temat bloga. Z pewnością się dostosuje. Już zmieniłam styl bloga. Ale to tylko szablon. Chcę usunąć wszystkie wpisy i zabrać się do niego jeszcze raz od nowa. Myślę, że następnym razem pójdzie mi lepiej. Już opracowałam jak lepiej pisać posty. Z pewnością będą okładki i to co jest z tyłu książki, ale zamierzam wprowadzić moją ocenę 1-10 i wypisanie plusów i minusów książki.
      Gdy zaczynałam bloga taki był mój wymysł. Natomiast nikt mi nie powiedział, że robie coś źle. A co do tego, że pisała to drugoklasistka to miałaś racje byłam miej więcej w drugiej klasie technikum.
      Jeszcze raz dziękuje za to, że zdecydowałaś się skomentować mój blog.

      Usuń

Copyright © 2014 kraina książek , Blogger