19:29

Jutro - cytaty z 1 i 2 części

Jak obiecałam tak są. Cytaty z serii Jutro. pierwsze 5 jest z 1 części - Kiedy zaczęła się wojna.
kolejne 5 z  W pułapce nocy.

1. 
Nie, piekło nie ma nic wspólnego z miejscem- piekło wiąże się z ludźmi. Może to ludzie są piekłem.

2.
Niesamowite uczucie. Świadomość, że za chwilę na zawsze odmienisz czyjeś życie.

3.
Przyszłość to przyszłość. Sama o siebie zadba.

4.
...czasami trzeba się cofnąć, żeby móc ruszyć naprzód. Żeby móc ruszyć dokądkolwiek.

5. 
 W życiu chodzi o coś więcej niż tylko bycie szczęśliwym. Chodzi o odczuwanie całej gamy emocji: szczęścia, smutku, złości, żalu, miłości, nienawiści. Jeśli spróbujesz stłumić jedną z nich, stłumisz je wszystkie.

6. 
Jaka jest przyszłość? To czysta kartka papieru, na której rysujemy kreski, ale czasami osuwa nam się ręka i kreski nie wychodzą tak, jakbyśmy chcieli.

7. 
 Zabijamy wszystkie gąsienice, a potem narzekamy, że nie ma motyli.

8. 
 Zaniosą mnie na pole
Przez kłęby mgły,
Rosa pokryje mi twarz,
A jagnię przystanie,
Żeby na mnie spojrzeć
Rozumnymi oczami.
Żołnierze - oni przyjdą,
Złożą mnie w ciemnej, zimnej ziemi
I zepchnął mi grudy na twarz.


9. 
 Żyję w świetle, ale noszę z sobą mrok.

10. 
 Komu są potrzebne uczucia? Czasami, kiedy czujesz miłość albo szczęście, uznajesz je za dar. Innym razem są jak przekleństwo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 kraina książek , Blogger